Apartament a primera línia de mar a Els Griells, L’Estartit.

190.000 €
Favorite
Your search results

Overview

  • Updated On:
  • July 11, 2025
  • 2 Bedrooms
  • 1 Bathrooms
  • 55 m2
  • Year Built: 1970

Apartament a primera línia de mar a Els Griells, L’Estartit.

Acollidor apartament situat en un edifici a primera línia de mar, a la tranquil·la zona d’Els Griells, a L’Estartit. Just davant de la platja i del passeig marítim, ofereix un entorn ideal per gaudir del mar durant tot l’any.

L’habitatge es troba en una planta baixa elevada de l’edifici, que disposa d’ascensor.

Té una superfície construïda d’aproximadament 55 metres quadrats, distribuïda en rebedor, sala d’estar – menjador amb cuina oberta i sortida directa a una àmplia terrassa, dos dormitoris i un bany complet.

La gran terrassa privada ofereix vistes parcials al mar, creant un espai perfecte per relaxar-se a l’aire lliure.

L’apartament ha estat completament reformat i està equipat amb finestres de PVC amb doble vidre, aire condicionat amb bomba de calor i es ven parcialment moblat.

Visita Virtual:

A+

A

B

C

D

134 kWh/m²a | Escala de la Qualificació Energètica E

E

F

G

H

State/County: ,
Country: Spain
Open In Google Maps
Property Id : 84576
Price: 190.000 €
Property Size: 55 m2
Bedrooms: 2
Bathrooms: 1
Energy index: 134 kWh/m²a
Energy class: E
Reference: 2281
Year Built: 1970
Orientation: Est
Other Features
air aconditioning
double glass windows
ocean view
quiet location
sea front
terrace

Compare Listings

InmoCosta