Overview
- Updated On:
- October 23, 2025
- 3 Bedrooms
- 2 Bathrooms
- 110 m2
- Year Built: 1969
Apartament en venda davant del passeig marítim a L’Estartit.
Ampli i modern apartament situat a l’edifici Rocamaura, en primera línia de mar, davant del passeig marítimo i la plajta, al centre de L’Estartit.
La comunitat disposa d’excel·lents instal·lacions, incloent piscina, parc infantil i zona esportiva amb pistes de tennis i futbol.
Situat a la primera planta, compta amb tres dormitorios dobles (un en suite), dos banys complets (un amb jacuzzi), cuina independent completament equipada, safareig i una sala d’estar-menjador lluminosa amb accés a la terrassa amb vistes parcials al mar.
L’habitatge ha estat reformat i està equipat amb aire condicionat amb bomba de calor, finestres amb doble vidre i persianes elèctriques.
Inclou dues places d’aparcament exteriors privades dins la comunitat.
Important: la propietat disposa de llicència turística, cosa que la converteix en una excel·lent oportunitat d’inversió.
Visita Virtual:
A
B
C
D
E
F
G
H




























